|OPROGRAMOWANIE DO RESTAURACJI I HOTELI


Wśród oferowanych przez nas rozwiązań dla lokali gastronomicznych i hoteli znajdą Państwo:

  1. Oprogramowanie firmy Softech dla gastronomii.

  2. Oprogramowanie firmy Softech dla hoteli.

  3. Systemy przywoławcze LRS oferowane przez firmę Softech.

  4. Oprogramowanie firmy S4H dla gastronomii.

  5. Oprogramowanie firmy S4H dla hoteli.



gastro

Oprogramowanie GASTRO


System operacyjny:

Gastro Szef - Windows 95/98/NT/200/XP/7/8
Gastro POS - Windows 95/98/NT/2000/XP/7/8

Charakterystyka:

do obsługi i rozliczania gastronomii

Strona producenta:

www.gastro.pl

autho

Rodzina programów GASTRO (POS, SZEF, Finanse) produkcji firmy SOFTECH Sp. z o.o. jest kompleksowym rozwiązaniem do prowadzenia sprzedaży, rozliczenia oraz kontroli utargów, magazynów i kalkulacji w gastronomii w oparciu o system komputerowy. Program gastronomiczny (kalkulacyjny, kelnerski) obsługuje żywienie zbiorowe otwarte i zamknięte. Z programów Gastro korzysta w Polsce prawie 6000 punktów gastronomicznych o najróżniejszym profilu:

  • bary - tryb szybkiej sprzedaży lub samoobsługa,
  • restauracje - obsługa kelnerska, wydruki zamówień na kuchni,
  • pensjonaty i hotele - obsługa recepcji z przenoszeniem płatnosci z restauracji,
  • dyskoteki - sprzedaż bez gotówki na barach - z użyciem kart magnetycznych,
  • gastronomia zamknięta - kalkulacje kaloryczności, tworzenie jadłospisów, obsługa grup,
  • centra rekreacji i fitness kluby - jeden system sprzedaży gastronomii i usług, rezerwacje czasu,
  • sieci lokali - wymiana danych i raportowanie przez internet, zdalne zarządzanie i kontrola pracy.

Więcej informacji oraz wersję demonstracyjną znajdą Państwo na stronie producenta: www.gastro.pl .



chart

Oprogramowanie CHART


System operacyjny:

Windows 95/98/NT/2000/XP/7/8

Charakterystyka:

do obsługi recepcji hotelowej

Strona producenta:

www.chart.pl

autho

System Oprogramowania Hotelowego CHART znajduje zastosowanie w hotelach miejskich, pensjonatach, ośrodkach wypoczynkowych, sanatoryjnych i wczasowych. Program, pomimo że zawiera bogaty pakiet funkcji obsługujących czynności recepcyjne oraz wspomagające zarządzanie charakteryzuje sie łatwością obsługi. Nie sprawia żadnych problemów osobie zaznajomionej z podstawowymi zasadami obsługi komputera w środowisku MS Windows. Przy wdrażaniu oprogramowania nie są wymagane długie, czasochłonne i kosztowne szkolenia. Współpraca pomiędzy użytkownikiem i programem realizowana jest za pośrednictwem kolorowych ikon i czytelnych przycisków oraz logicznie powiązanych "okienek". Liczne grono użytkowników Systemu CHART przekonało się, że jest to najbardziej "przyjazne" oprogramowanie hotelowe na rynku.

 

System Oprogramowania Hotelowego CHART złożony jest z trzech modułów standardowych: RECEPCJA, ZESTAWIENIA, INTERNET oraz dodatkowo dwóch, specjalnie przeznaczonych dla sieci hotelarskich:: CENTRUM -KLIENT oraz CENTRUM - SERWER.
System CHART może współpracować z centralami abonenckimi, z zamkami elektronicznymi, z urządzeniami fiskalnymi czołowych producentów oraz oprogramowaniem finansowo - księgowym firm:

  • matrix.pl. z Warszawy - F-K SYMFONIA,
  • CDN z Krakowa - Księga Handlowa.

Więcej informacji oraz wersję demonstracyjną znajdą Państwo na stronie: www.chart.pl.



ks-aow

Systemy przywoławcze LRS


System operacyjny:

Windows 95/98/NT/2000/XP/7/8/10

Charakterystyka:

bezprzewodowy system komunikacji dla kucharzy i kelnerów
system przywoływania obsługi kelnerskiej
bezprzewodowy system identyfikacji klientów przy stolikach
bezprzewodowe systemy przywoływania klientów

Strona producenta:

www.lrspoland.pl

ks-aow

Long Range Systems, Inc. (LRS) jest liderem rynku innowacyjnych rozwiązań bezprzewodowych i producentem bardzo popularnych na rynku amerykańskim systemów przywoławczych dla branży gastronomicznej. Dzięki współpracy z firmą Softech, zaliczaną do grona głównych dystrybutorów LRS w Polsce, możemy zaoferować Państwu te nowoczesne rozwiązania.

Produkty LRS to między innymi:

  • Server Paging System – bezprzewodowy system komunikacji dla kucharzy i kelnerów.

    System idealnie sprawdza się we wszelkiego rodzaju obiektach gastronomicznych, umożliwiając kadrze kelnerskiej o wiele bardziej kompleksową obsługę dużej ilości gości, podnosząc standard obsługi i praktycznie eliminując reklamacje zbyt chłodnych posiłków.

    1. Informacja o gotowości potraw do odebrania trafia z nadajników zainstalowanych w kuchni do odpowiednich kelnerów. Kucharz po przygotowaniu dania zawiadamia o tym kelnera, wpisując jego numer na nadajniku.

    2. Informacja drogą radiową trafi na Pager (Powiadamiacz) Kelnera, który w wyznaczonym czasie powinien odebrać danie i potwierdzić ten fakt na Panelu Potwierdzenia - urządzeniu, znajdującemu się w kuchni lub przy barze, na którym wyświetlany jest numer przydzielony pracownikowi, zobowiązanemu do odebrania posiłku.

    3. Dyskretne sygnały wysyłane z nadajników będą się automatycznie powtarzały na pagerach w określonych odstępach czasu do momentu potwierdzenia przez danego kelnera na Panelu Potwierdzenia odebrania dania z kuchni. Jest to szczególnie pomocne w przypadku konieczności dostarczenia dania na inne piętro restauracji lub na zewnątrz (np. do ogródków).

    4. W przypadku, gdy po trzech kolejnych ponagleniach pracownik nie wykona wymaganej czynności - z systemu zostaje wysłana odpowiednia informacja na alfanumeryczny Pager Menedżera.

    Dzięki Server Paging System kelner może więcej czasu spędzać z klientami na sali, bez konieczności ciągłego zaglądania do kuchni, w celu sprawdzenia, czy dane danie jest już gotowe.

  • Push for Service – system przywoływania obsługi kelnerskiej.

    LRS Push for Service zapewnia gościom lokali gastronomicznych możliwość szybkiego i wygodnego wezwania kelnera. Z każdego stolika w lokalu można, za pomocą przytwierdzonego do blatu stołu przywoływacza - nadajnika fal radiowych, wezwać odpowiednią osobę.

    1. Urządzenie wyposażone jest w trzy definiowalne przyciski jak na przykład: „obsługa" - za pomocą którego można przywołać kelnera, by złożyć zamówienie; „rachunek" - prośba o rachunek oraz „kierownik" - używany w celu poproszenia kierownika restauracji.

    2. Po wciśnięciu przez gościa przycisku przywoływacza, nadajnik wysyła wiadomość do systemu z monitorem dotykowym, instalowanym przy barze, z którego informacja jest doskonale widoczna dla pracowników sali. Na monitorze wyświetlany jest numer stolika oraz rodzaj życzenia gościa.

    3. Odpowiedni pracownik widząc komunikat potwierdza go na monitorze, po czym wykonuje żądanie klienta. Czas oczekiwania na usługę jest monitorowany przez system i jest sygnalizowany pracownikom za pomocą koloru podświetlenia żądania klienta. W przypadku przekroczenia czasu reakcji pracownika na życzenie gościa - system wysyła wiadomość o zdarzeniu na pager managera.

    Push for Service zapewnia gościom komfort wyboru najwłaściwszego momentu skorzystania z obsługi, skrócenie czasu reakcji kelnerów na wezwanie, co przekłada się na szybszą obsługę gości, znacznie większą satysfakcję klientów, zapewniając wzrost sprzedaży i zysków w twoim lokalu.

  • Key Call – bezprzewodowy system identyfikacji klientów przy stolikach.

    LRS Key Call TX przeznaczony jest dla obiektów gastronomicznych, w których klient dokonuje zamówienia przy barze lub kasie a następnie samodzielnie wybiera stolik i czeka na dostarczenie zamówionego dania.

    Restauracje specjalizujące się w szybkim żywieniu podzielone są na dwa rodzaje - takie, w których klient ma dostarczane potrawy do stolika i takie, w których klient jest wzywany do odebrania zamówionego dania. Key Call TX jest przeznaczony dla lokali, w których potrawy dostarczane są przez obsługę do stolika. Najważniejszą sprawą w takich lokalach jest możliwość szybkiej lokalizacji klienta, aby zamówione przez niego danie miało odpowiednią temperaturę.

    Key Call TX pomoże Ci dokładnie ustalić gdzie siedzi gość, zanim danie opuści kuchnię. W ten sposób danie trafi prosto do klienta. Dodatkowo będziesz wiedział jak długo klient czekał na obsługę.

    Jak działa Key Call TX
    • Klient dokonuje zamówienia przy barze lub przy kasie - czas start.
    • Klient otrzymuje specjalny klucz (ang. key) przypisany do złożonego zamówienia.
    • Gdy klient siada przy wybranym przez siebie stoliku wkłada klucz do czytnika Key Call TX zamontowanego do stolika.
    • Sygnał jest przesyłany do kuchni/baru i tam sygnalizuje gdzie ma być dostarczone zamówienie.
    • Gdy zamówienie jest gotowe, osoba z obsługi patrzy na ekran i zanosi danie do stolika gościa.
    • Klucz jest zabierany i trafia z powrotem do kuchni aby zatrzymać zegar zamówienia - czas stop.

    Zamówienia są wyświetlane na ekranie wraz z numerem zamówienia i licznikiem czasu. Wraz z upływem czasu zamówienie zmienia kolor, aby łatwo zauważyć opóźnione zamówienia. Jeżeli zamówienie nie jest dostarczone w ustalonym czasie, na pager menedżera lokalu automatycznie wysyłane jest powiadomienie o numerach zamówienia i stolika.

    W systemie Key Call TX menedżer może generować codzienne raporty pokazujące czas oczekiwania na dostarczenie potrawy. Raporty m.in. przekrojowo prezentują czas dostawy, odstępy między dostawami, średni czas dostawy oraz jak często menedżer otrzymywał powiadomienia.

  • Guest Paging Systems – bezprzewodowe systemy przywoływania klientów.

    Guest Paging Systems to nowoczesne rozwiązanie służące do powiadamiania klientów o wolnym stoliku lub daniu gotowym do odbioru.

    W restauracjach oferujących pełną obsługę kelnerską Pagery (Powiadamiacze) dla Gości służą do informowania klientów kiedy ich stolik jest gotowy. Restauracje bez lub z ograniczoną obsługą kelnerską, wykorzystują je do powiadamiania gości o daniu gotowym do odbioru. Bez względu na sposób obsługi gości, jeśli Twoi goście będą obsłużeni sprawniej zwiększy się rotacja stolików i średnia wartość rachunku oraz zostaną wyeliminowane bezproduktywne działania.

    Jak działa Guest Paging Systems

    • Tradycyjna restauracja.

      Klient po wejściu do restauracji, w której brakuje wolnych stolików ma do wyboru: wyjść lub poczekać. Jeżeli nie będzie wiedział ile czasu ma czekać, albo będzie się obawiał, że ktoś kto przyjdzie później zajmie jego miejsce, to prawdopodobnie opuści lokal. Oznacza to straty, ponieważ w większości przypadków czas oczekiwania wynosi kilkanaście minut, co jest możliwe do zaakceptowania przez większość gości.

      Twój gość może otrzymać przy wejściu urządzenie, które powiadomi go o zwolnieniu się stolika. Urządzenie jest przypisywane do listy oczekujących. Na podstawie listy obsługa sali może podać szacunkowy czas oczekiwania. Twój gość zamiast szukać innego lokalu, już może złożyć zamówienie przy barze.

    • Lokale bez obsługi kelnerskiej.

      W restauracjach bez obsługi kelnerskiej klienci sami odbierają swoje dania. Po dokonaniu zamówienia, gość otrzymuje Pager przypisany do swojego zamówienia. Klient może poruszać się po całym lokalu. Gdy tylko zamówienie jest gotowe, Pager zaczyna wibrować i świecić, dając gościowi znać, że musi się zgłośnić po odbiór. W rezultacie klient szybciej odbiera i spożywa danie oraz zwalnia stolik.

      Używając Pagerów zwiększasz zyski i dbasz o odpowiednią atmosferę lokalu, bez okrzyków o daniu gotowym do odbioru. Urządzenia są dostępne w różnych kolorach i praktycznych kształtach np. podkładki pod szklankę z piwem. Na podkładkach może być umieszczona reklama, Twoja lub innej firmy.
  •  

    Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: www.lrspoland.pl.



ks-aow

Oprogramowanie S4H dla gastronomii


System operacyjny:

Windows 95/98/NT/2000/XP/7/8

Charakterystyka:

do obsługi i rozliczania gastronomii

Strona producenta:

www.s4h.pl

S4H POS

System sprzedaży kelnerskiej oparty na ekranie dotykowym.

S4H POS to nowoczesne narzędzie pozwalające kelnerowi w wygodny sposób prowadzić rachunki gości. Bogata funkcjonalność programowania klawiszy, szybkie odnajdywanie żądanego towaru, duża ilość obsługiwanych drukarek pozwala spełnić najbardziej wyrafinowane potrzeby klienta.

 

SmartRest

Aplikacja mobilna dla restauracji.

SmartRest jest najnowszą aplikacją stworzoną na miarę dwudziestego pierwszego wieku opartą o rozwiązania mobilne. Aplikacje znajdą Państwo w sklepie Google Play. SmartRest dedykowany jest dla wszystkich konsumentów, w szczególności ceniących czas, nowoczesność i będących „smart”. W swoim zakresie oferuje (zintegrowane zamówienia, mobilną kartę menu, płatności mobilne, przywoływanie po odbiór, badanie opinii klientów, bezpośrednią komunikację, nowatorski program lojalności, oceny i rekomendacje, rezerwacje stolików, oferta „tu i teraz”). Konsument zamawia – płaci, a zintegrowany system w restauracji, barze czy stołówce smart automatycznie uruchamia procedurę realizacyjną we wszystkich procesach z nim związanych.

 

S4H KDS

System komunikacji z kuchnią.

Nowoczesny system pozwalający na komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami. Wszystkie zamówienia są na bieżąco wyświetlane na specjalnym ekranie w kuchni, gdzie kucharz może szybko zmieniać ich status. Dzięki temu rozwiązaniu już żadne zamówienie nie zostanie przeoczone.

 

ks-aow

S4H CHEF

Aplikacja magazynowo-rozliczeniowa.

Prosta w obsłudze, okienkowa aplikacja magazynowo-rozliczeniowa posiadająca rozbudowany i zaawansowany system raportowania. Już nigdy nie zabraknie niczego w magazynie, a wszelkie rozliczenia sprawdzisz w jednym miejscu.

 

S4H Catering

Twój catering w jednym miejscu.

Oprogramowanie dla cateringu od S4H przeznaczone jest między innymi dla szpitali i stołówek pracowniczych oraz dla firm typu Fit Catering specjalizujących się w dostawie zdrowej żywności na zamówienie. Dzięki kompletnej kalkulacji wszystkich wartości odżywczych wszyscy klienci są zadowoleni z jakości dostarczanego menu ,wyliczenie kosztów pozwala Ci uzyskać zawsze pełny obraz swojego biznesu.

 

S4H Mobile POS

System sprzedaży dla urządzeń mobilnych.

Dodatkowa aplikacja S4H Mobile POS ( bonownik ) współpracuje z S4H POS. Optymalizuje czas pracy kelnera oraz skraca czas oczekiwania na zamówione potrawy. Dzięki niej kelner nie musi często podchodzić do oddalonego terminala aby wprowadzić zamówienie. Prześle je bezpośrednio przy kliencie poprzez urządzenie przenośne pracujące w środowisku Windows bezpośrednio do systemu S4H pracującego w restauracji.

 

S4H POS Lite

Rozwiązanie dedykowane małym punktom gastronomicznym.

Znakomite rozwiązanie dla małych punktów gastronomicznych, które chcą szybko rozpocząć sprzedaż za pomocą aplikacji POS. S4H POS Lite zawiera wszystko, co potrzebne w małej sprzedaży gastronomicznej.

 

S4H CRM

RZarządzanie zasobami.

Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów, planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.

 

S4HONLINE PanelManager

Dane sprzedaży i zakupów na telefonie.

Aplikacja webowa, która synchronizuje się z programem S4H Chef. Za jej pomocą sprawdzisz ostatnią sprzedaż, zakupy, stan magazynów i wiele więcej. Wszystko to na ekranie tabletu, telefonu komórkowego, z dala od lokalu i za pośrednictwem internetu - wystarczy zalogować się w systemie.

 

S4HONLINE Zamów

Sprzedawaj przez internet.

Oprogramowanie sklepu internetowego Zamow.S4HONLINE to aplikacja webowa, która po zsynchronizowaniu z S4H Chef umożliwia klientom zakładanie konta oraz zamawiania produktów z dostępnego asortymentu. Zamówienie jakie złoży klient będzie wyświetlone na ekranie S4H POS i przekazane do realizacji. Oprogramowanie sklepu internetowego Zamow.S4HONLINE polecamy zwłaszcza osobom prowadzącym restauracje i chcącym usprawnić sposób składania zamówień.

 

Więcej informacji oraz wersję demonstracyjną znajdą Państwo na stronie: www.s4h.pl.



ks-aow

Oprogramowanie S4H dla hoteli


System operacyjny:

Windows 95/98/NT/2000/XP/7/8

Charakterystyka:

do obsługi i rozliczania hoteli

Strona producenta:

www.s4h.pl

Zastosowanie pakietu S4H w hotelu daje osobom zarządzającym unikalną możliwość posiadania zintegrowanego systemu, który wymaga konsekwencji w działaniach całej obsługi. Managerom dostarcza natomiast spójnej informacji o wynikach finansowych, obłożeniu, oraz innych, mniej istotnych parametrach ich obiektu. Innowacyjne rozwiązania wykorzystujące internet oraz urządzenia mobilne przyspieszają przepływ informacji i eliminują błędy obsługi, która nie korzysta już z kartki papieru do przenoszenia ważnych informacji i nie ma szans jej utracić. Nowoczesny system komunikacji z gościem wykorzystujący automatycznie generowane e-maile oraz SMS-y pozwala klientom hotelu poczuć się komfortowo i uświadamia ich, że dobrze zrobili wybierając Twój hotel.

S4H Hotel&Spa

Zarządzaj pensjonatem, hotelem, bazą SPA.

Sprawne zarządzanie obiektem noclegowym jeszcze nigdy nie było tak proste. Sporządzaj listę gości, wystawiaj rachunki i faktury, planuj pobyt, rezerwuj zabiegi spa. Połącz system z pozostałymi produktami S4H i zaoferuj swoim Klientom spokojny wypoczynek, a pracownikom bezstresową pracę.

 

S4H CHEF

Aplikacja magazynowo-rozliczeniowa.

Prosta w obsłudze, okienkowa aplikacja magazynowo-rozliczeniowa posiadająca rozbudowany i zaawansowany system raportowania. Już nigdy nie zabraknie niczego w magazynie, a wszelkie rozliczenia sprawdzisz w jednym miejscu.

 

S4HONLINE MiniBarek

Sprawne zarządzanie minibarkiem.

S4HONLINE MiniBarek to moduł umożliwiający sprawne zarządzanie minibarkami w pokojach hotelowych. Dzięki tej aplikacji w sposób szybki i intuicyjny można rozliczać minibarki w pokojach i automatycznie wystawiać za nie obciążenia dla klientów.

 

S4HBooking

System rezerwacji pokoi online.

System rezerwacji pokoi S4HBooking to znakomite uzupełnienie programu S4H Hotel&Spa. Duże możliwości konfiguracji i prostota działania, jak również brak pośredników sprawiają, że jest to atrakcyjna oferta dla każdego obiektu noclegowego.

 

S4H CRM

Zarządzanie zasobami.

Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu - rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii - terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji - rezerwacje dostaw półproduktów, planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty ). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.

 

S4HONLINE PanelManager

Dane sprzedaży i zakupów na telefonie.

Aplikacja webowa, która synchronizuje się z programem S4H Chef. Za jej pomocą sprawdzisz ostatnią sprzedaż, zakupy, stan magazynów i wiele więcej. Wszystko to na ekranie tabletu, telefonu komórkowego, z dala od lokalu i za pośrednictwem internetu - wystarczy zalogować się w systemie.

 

S4HONLINE CleanRoom

Pokoje pod kontrolą.

Aplikacja S4H CleanRoom to innowacyjne narzędzie wspomagające pracę housekeepingu w Twoim hotelu. Przy pomocy dowolnego urządzenia mobilnego połączonego z publiczną siecią internet Twój personel przekaże informacje o statusie pokoi i ewentualnych usterkach technicznych, a także rozliczy minibarek w każdym pokoju.

 

Więcej informacji oraz wersję demonstracyjną znajdą Państwo na stronie: www.s4h.pl.




|PARTNERZY


eurosoft s4h kamsoft softech elzab novitus insoft raks graftsoft bestsoft